Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Re: Re: Κώστας Καραμανλής εξαγγελίες αέρος (κοπανιστού!)


Αγαπητέ Κώστα,

Δεν σου κρύβω ότι ήταν μια έκπληξη για μένα που μπήκες στον κόπο να μου γράψεις. Ξέρω πόσο κουραστικές είναι οι περιοδείες (και να πρέπει να φιλήσεις τόσα παιδάκια και τόσες νέες αγρότισσες, να ανεβαίνεις στα τρακτέρ για λόγο σε κάθε χωριό κτλ).

Ελπίζω να ξεπρηστούν γρήγορα τα πόδια σου, γιατί έχεις να πας και στις Βρυξέλλες, να υποστηρίξεις τα δίκαια των αγροτών (μη μου πεις ότι ξέχασες που το υποσχέθηκες!). Τι να σου κάνω, αυτόν έβαλες! Τρέξε τώρα!

Γι' αυτά που μου γράφεις τώρα:

Χαίρομαι που επιτέλους κατάλαβες τι τρέχει με τα αγροτικά. Τι να σου κάνω; Δεν έβαζες υπουργό τον Αυτιά να σου τα εξηγάει και καλύτερα;

Αν και είμαι λίγο πιεσμένος στην δουλειά τελευταία, εντάξει. Στέλνε ό,τι θέλεις και θα στο μεταφράσω στα "πραγματικά" (όπως λέμε ελληνικά). Για λίγο καιρό όμως. Μέχρι να "διευθετήσεις" το θέμα.

Ο Α και ο Γ δεν νομίζω ότι θα κάνουν τη δουλειά, είναι άσχετοι με τον χώρο και θα τους φάει λάχανο το "κατεστημένο". Ο Β έχει δυνατότητες, είναι τεχνοκράτης, αν δεν αρχίσει τις κακές παρέες θα τσουλήσει.

Πάντως, δύσκολα τα πράγματα. Τόσα χρόνια μ @μ @ κίες, έφτασαν τα πράγματα στο απροχώρητο. Κόπηκε και η πίστωση... Όποιον και να βάλεις, μην περιμένεις και θαύματα. Όσο είχες τον Θόδωρο και ρετουσάριζε τις ειδήσεις, κάτι γινότανε. Τώρα, άντε βρες άλλον. Δεν βρίσκεις καλούς τεχνίτες στις μέρες μας.

Αρκετά με την δουλειά. Είδες τίποτα καλό τελευταία; Το "Quantum Of Solace" δεν έλεγε και τίποτα. Σαν τον Τατούλη, όλο πυροτεχνήματα. Εμένα μου αρέσουν τα science fiction, ξέρεις του στυλ "Η Πρωθυπουργός". Αλλά τελευταία "τα έχουμε δει" όλα, δεν μας κάνει εύκολα κάτι εντύπωση.

Τους χαιρετισμούς μου στη Νατάσσα και τα παιδιά. Από του χρόνου, που θα ξελασκάρεις από τις υποχρεώσεις, να βρεθούμε καμιά φορά. Να φέρω και τα δικά μου, να πάμε σε καμιά παιδική χαρά.

Ο "φίλος" σου

Geoponix

Δεν υπάρχουν σχόλια: