Τρίτη 17 Μαρτίου 2009

Διπλο-ΠΕΝΙΕΣ

Επειδή δεν είμαι ο Μαρκόπουλος, να είμαι αναγκασμένος να τα λέω απέξω-απέξω (βοηθάει ότι δεν είμαι εγώ ο Αρχηγός του Χωριού), να σας εξηγήσω τι γίνεται με την "κόντρα" ΠΕΝΑ και γεωπόνων (κυρίως).

Από τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΕΝΑ, ένας είναι γεωπόνος και οι υπόλοιποι τεχνολόγοι γεωπονίας (δεν ξέρω αν είναι όλοι, ας βάλουν τα βιογραφικά τους στο site).

Οι κύριοι αυτοί (οι υπόλοιποι) εκτός από την φανερή ατζέντα (να προασπίζουν τα συμφέροντα των νέων αγροτών-μελών τους, πράγμα θεμιτό) έχουν και μια δεύτερη, κρυφή:

Να προωθούν τα συμφέροντα των τεχνολόγων γεωπονίας από την θέση που κατέχουν. Αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ θεμιτό, ιδιαίτερα όταν έρχεται σε αντίθεση με τα συμφέροντα των νέων αγροτών-μελών τους.

Αν θέλουν να έχουν συνδικαλιστική δράση σαν τεχνολόγοι γεωπονίας, να το κάνουν από τα αντίστοιχα όργανα και όχι σαν James Bond μέσω της ΠΕΝΑ.

Δεν είναι ηθικό να προσπαθούν να προκαλέσουν, για τις ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ τους επιδιώξεις, ρήγμα ανάμεσα στους νέους αγρότες και τους γεωπόνους. Ούτε να κάνουν lobbying για την μπαχαλοποίηση των προγραμμάτων, πράγμα που μπορεί να ωφελήσει κάποιους "συνεπιστήμονές" τους, αλλά σίγουρα δεν θα ωφελήσει τους νέους αγρότες, αυτούς τουλάχιστον που θέλουν να ασχοληθούν σοβαρά με την γεωργία και όχι απλώς να ελίσσονται στις χαραμάδες του συστήματος επιδοτήσεων.

Αν, παρ'όλες τις ενδείξεις, είμαι τελείως λάθος και δεν ισχύουν τα παραπάνω, ας τους ακούσουμε, ας συνεργαστούμε για την προώθηση του κοινού σκοπού που είναι η επαγγελματική επιτυχία των νέων αγροτών, τους οποίους εκπροσωπούν.

Αφού έχουν καταφέρει να διαβαίνουν τόσο συχνά την πόρτα του ΥΠΑΑΤ, δεν θα είναι δύσκολο να μπουν και στην πόρτα του ΓΕΩΤΕΕ. Εγώ, μια φορά που πέρναγα, είδα φως και ανέβηκα. Δεν είχε ΜΑΤ στην είσοδο, όπως στο Υπουργείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: